Se Norge–Frankrike på storskjerm i klubbhuset!

Postet av Bjørnar Støylen Sæhle den 24. jun 2026

Bli med på fotballfest da vel??

Fredag 26. juni inviterer FK Bergen Nord alle som har lyst til å se VM-kampen mellom Norge og Frankrike sammen med oss på storskjerm i klubbhuset på Salhus. Vi håper så mange som mulig har lyst å ta turen å se kampen med oss! 

Dørene åpner klokken 19.00, og kampstart er klokken 21.00. Før kampen blir det god stemning, konkurranse og oppladning sammen med andre fotballglade bergensere.

Vi setter frem brus og chips, og steker litt pizza til de som kommer. Arrangementet er alkoholfritt og åpent for alle.

Vi håper mange voksne, ungdommer og barn tar turen til klubbhuset for å heie frem Norge sammen med oss.

Heia David og heia Norge!


Logg inn for å skrive en kommentar.