Gratulerer til G19 med seier!
Postet av Fotballklubben Bergen Nord den 14. jan 2018
VI gratulerer G19 med seier i A-sluttspillet i helgens Fotballfestival.
I finalen ble Arna-Bjørnar slått 6-1!

Logg inn for å skrive en kommentar.
Postet av Fotballklubben Bergen Nord den 14. jan 2018
VI gratulerer G19 med seier i A-sluttspillet i helgens Fotballfestival.
I finalen ble Arna-Bjørnar slått 6-1!

Logg inn for å skrive en kommentar.